anne haffmans, why do you need a record label, what the ment

video serija: WHAT THE MENT

WTM aka WHAT THE MENT je serija videev z enim vprašanjem naslovljenim na specifičnega glasbenega profesionalca_ko ali glasbenika_co. Z vprašanji odkrivamo raznovrstne zgodbe in segmente glasbenega posla.

Novo vprašanje vsak ponedeljek. Ne pozabite se prijaviti na naš nov kanal.

 

Intervjuji: Miran Rusjan
Kamera: Boris Smotlak (Bratislava), Aleskandra Cwen (Dunaj), Jaka Čurlič (Ljubljana)
Montaža: Matic Urbanc
Oblikovanje: Nina Vrhovec
Vsebina & ideja: Miran Rusjan & Andraž Kajzer

Produkcija: MENT & Kino Šiška.

 

ZAKAJ POTREBUJEMO ZALOŽBO? 

Anne Haffmans, menedžerka založbe Domino Deutschland, razkriva glavne prednosti izdajanja glasbe prek založbe.
Domino je neodvisna založba s sedežem v Londonu, ki ima svoje izpostave tudi v ZDA, Nemčiji in Franciji. Je ena najdlje delujočih in najuspešnejših neodvisnih založb v Veliki Britaniji, ki izdaja glasbo izvajalcev, kot so Arctic Monkeys, Franz Ferdinand, Animal Collective, My Bloody Valentine, Tricky, Anna Calvi, The Kills in drugi.


KAKO ZAGNATI NOVO MULTIFESTIVALSKO PRIZORIŠČE V ČASU COVIDA?

Vedran Meniga, direktor podjetja Pozitivan ritam, o zgodbi Martinske in kako zagnati novo multifestivalsko prizorišče v času Covida.
Martinska pri Šibeniku na Hrvaškem je novo multifestivalsko prizorišče, ki gosti šest festivalov (Regius, Seasplash, Membrain, Slurp!, Kanal in Blast Fest), ki jih vodijo lokalni promotorji. Martinsko kot festivalsko prizorišče koordinira Pozivitan Ritam v sodelovanju z mestom Šibenik. V letih 2020 in 2021 se je večina festivalov na Martinski, kljub pandemiji, uspela zgoditi.

 

KAKO USTVARITI BOLJ ZELEN FESTIVAL?

Teresa Moore, direktorica iniciative A Greener Festival, razloži, kako deluje njihova organizacija.
A Greener Festival je neprofitno podjetje, ki je zavezano pomagati dogodkom, festivalom in prizoriščem po vsem svetu, da ti postanejo bolj trajnostni in zmanjšajo svoj vpliv na okolje.

 

KAKO JE SODELOVATI Z VELIKO ZALOŽBO?

Gašper Šantl, polovica dua zalagasper, o tem, kako je sodelovati z veliko založbo.


WHY DO WE NEED A MUSIC EXPORT OFFICE? 

Tatjana Domany o vlogi izvoznih glasbenih pisarn pri razvoju mednarodnih karier – na primeru Austrian Music Export.

HOW TO BRING NEW LIFE TO ABANDONED PLACES? 
Paula Poštolková razloži zgodbo Nove Cvernovke – kulturnega in ustvarjalnega centra, ki se nahaja v nekdanji kemijski šoli v Bratislavi na Slovaškem.

WHY DO YOU NEED A GOOD STORY TO PROMOTE YOUR MUSIC? 
Glasbeni novinar Richard Foster o tem, zakaj bend potrebujete dobro zgodbo, da pritegne pozornost vplivnega glasbenega tiska – še posebej, če gre za izvajalce, ki ne prihajajo iz anglo-ameriških ozemelj. Richard Foster je novinar, ki piše za ugledne glasbene revije, kot so The Quietus, LouderThanWar, Gigwise in druge. Je tudi booker prizorišča WORM v Rotterdamu.

HOW TO BOOK THE BIGGEST FESTIVAL IN UKRAINE? 
Odgovarja Vlad Yaremchuck, booker festivala Atlas Weekend. Kijevski festival od leta 2019 obišče 500.000 ljudi letno.

WHY DO WE NEED A NIGHT MAYOR?
Odgovarja Milan Mirik, bivši nočni župan Amsterdama. Kot eden prvih nočnih županov na svetu je odigral ključno vlogo pri preoblikovanju amsterdamskega nočnega življenja v eno najbolj živahnih in gospodarsko najmočnejših na svetu. Njegov inovativni položaj danes pozna že več kot 65 mest po vsem svetu.

DID STREAMING KILL THE RADIO STAR?
Odgovarja Susi Ondrusova, glasbena urednica avstrijskega radia FM4.

 

HOW TO MAKE A BIG FESTIVAL FEEL LIKE HOME? 
Michal Kaščak, ustanovitelj in direktor festivala Pohoda razloži, kako uspe temu dogodku kljub veliki kapaciteti (30.000 obiskovalcev) ustvariti domačo atmosfero. Pohoda je največji festival na Slovaškem.

 

WHAT DOES A BOOKING AGENT DO?
Beckie Sugden, agentka pri ICM Partners / Primary Talent International razloži vlogo koncertnega agenta. Beckie sodeluje s širokim naborom izvajalcev, med drugim z Noname, Anderson.Paak, Ghostemane, Suicide Silence, Mick Jenkins in drugimi.

 

HOW TO GET SIGNED TO SUB POP?
V prvem delu se sprašujemo: “How To Get Signed To Sub Pop?” 
Odgovarja Peter Dijkstra, menedžer nizozemskega noise pop tria The Homesick. Ta v videu razloži, kako so podpisali pogodbo z legendarno založbo Sub Pop.

e-remove