Panelisti 2017

Alenka Pirman (Ljudmila, SI)

Alenka je umetnica in sourednica dveh največjih portalov za kulturo v Sloveniji, Kulturnik.si in Culture.si, ki ju od 2010 razvija Ljudmila, laboratorij za znanost in umetnost. Z Ljudmilo je sodelovala tudi pri vzpostavljanju Creative Commons Slovenia in organizaciji Festivala ustvarjalnosti in svobodne kulture (2005-2007). Kot likovna umetnica se je posluževala različnih taktik, od preigravanja koncepta avtorstva do apropriacij in travestij, da bi prelisičila umetnostni sistem. Ni ji uspelo.

 

Alexander Čerevka (Slnko Records, LALA Slovak Music Export, SK)

Alexander je neodvisni piarovec, glasbeni menedžer in občasno tudi organizator koncertov na Slovaškem in Češkem. Kot piarovec je zadolžen za vodilno slovaško založbo Slnko Records, ki izdaja najboljše domače indie/art/pop/folk izvajalce. Poleg tega je tudi soustanovitelj neprofitne organizacije LALA Slovak Music Export, ki si prizadeva vzpostaviti dolgoročno podporo in uveljavitev slovaške glasbene scene na tujem. Njegovi ključni besedi sta sodelovanje in izobrazba.

 

Anastasia Connor (neodvisna novinarka, Song, By Toad, UK)

Anastasia je neodvisna novinarka in tiskovna predstavnica založbe Song, By Toad. Redno sodeluje s priznanimi britanskimi glasbenimi revijami in spletnimi stranmi, med drugim tudi z DIY, Drowned In Sound, The 405, Gigwise ter The Skinny. Še posebej jo zanimajo festivali, pokrivala pa je že dogodke od Montreala do Manchestra, od Londona do Lizbone. V preteklosti je delala tudi za PR agencijo, v umetniškem trženju in v zbiranju sredstev. Pred kratkim se je pridružila neodvisni škotski založbi Song, By Toad, kjer je zadolžena za kampanje tako uveljavljenih imen, kot je Meursault, kot novejših pridobitev, kot sta Modern Studies in Lush Purr.

 

Anders Carlsson (Goto80, SE)

Goto80 je švedski umetnik in raziskovalec starih medijev, ki se ukvarja z glasbo in tekstovnimi zapisi, Computer Music Magazine pa ga je razglasil za “najbolj plodnega ustvarjalca chip glasbe”. Od prvih korakov na demosceni leta 1992 je razvil svojo lastno mešanico popa, beatov in veščin. Svojo 8-bitno glasbo izvaja po celem svetu, vodi blog/založbo Chipflip, nastopil pa je tudi na umetniških festivalih, kot so Transmediale, MOMI New York, Blip Tokyo Hultsfred Festival in Ars Electronica.

 

Ania Kasperek (Chimes Agency, PL)

Ania je glasbena menedžerka, navdušena nad nordijsko kulturo in skandinavskim podjetništvom. Pri agenciji Chimes je zadolžena za strategijo podjetja, pa tudi za njeno vodenje in izvedbo tekočih poslov. Poleg tega je menedžerka poljskega kantavtorja Daniela Spaleniaka in pobudnica ter direktorica festivala New Neighborhoods.

 

Arne Thamer (Popup Records, DE)

Arne se je popup-records pridružil leta 2006. Ustanovil je oddelek za booking, poleg tega pa je zadolžen tudi za PR kampanje na vseh medijskih področjih, festivalski booking, showcase PR in svetovanje, načrtovanje in vsakodnevne posle glasbene založbe. popup-records sodeluje s partnerji, kot so Caroline/Universal, Don`t Panic! We´re From Poland, Live Music Hungary, Schoneberg, Red Essential, Redeye, Believe Digital, Virgin, One Little Indian, Because Music, Karsten Jahnke, Carnival Youth in številni drugi.

 

Attilio Perissinotti (BPM Concerti, Home Festival, IT)

Attilio, organizator koncertov že od leta 1991, je s svojim podjetjem Virus Concerti med drugim izpeljal nastope izvajalcev, kot so Einstürzende Neubauten, Motörhead, Bruce Dickinson, H-Blockx, Clawfinger, These Animal Men, Cranes in mnogi drugi. Je soustanovitelj festivala Beach Bum Rock v Jesolu (Benetke), ki je potekal od 1995 do 2000. Leta 2013 je soustanovil italijansko podjetje BPM Concerti za booking in promocijo, specializirano za izvoz izvajalcev na tuje. Leta 2008 je ustanovil londonsko agencijo Tij Events Ltd za izvažanje italijanske glasbe in kulture po Evropi Evrope. Poleg tega že od prve izdaje festivala Home ustanovitelju pomaga z angažiranjem izvajalcev.

 

Darko Kujundžić (Vizualab, HR)
Darko je zagrebški grafični oblikovalec z več kot 15 leti izkušenj v glasbeni in filmski industriji. Ustanovil je grafični studio Vizualab, sodeluje pa z regionalnimi glasbenimi festivali (INmusic, SuperUho, Zdravo mladi …), koncertnimi prizorišči (Kino Šiška, Močvara, MKC Skopje …), glasbenimi založbami (Moonlee Records, Dancing Bear, Croatia Records, Interstellar Records …) in številnimi drugimi. Njegova strast sta oblikovanje in sitotisk koncertnih plakatov, pa tudi restavriranje umetniških del za ponovne izdaje vinilk. Aja, lasti si ga mačka.

 

Daryl Bamonte (BAM, Schubert Music Publishing, UK)

Daryl, ki ima več kot 35 let izkušenj v glasbeni industriji, je s svojimi prijatelji iz otroštva, Depeche Mode, začel delati leta 1980 in z njimi v različnih vlogah preživel več kot 15 let – med drugim tudi kot vodja turnej, projektni vodja (albumi) in celo klaviaturist, ko je na turneji “Devotional” leta 1994 nadomestil Andyja Fletcherja. V tem času je šel na turnejo tudi z The Cure, leta 1995 pa z njimi začel sodelovati redno, spet v različnih vlogah – tudi kot izvršni producent albuma “The Cure” in DVD izdaje “Trilogy”. Leta 2005 je ustanovil agencijo Bamonte Artist Management, v okviru katere je zastopal različne glasbenike/pisatelje/producente in bil kot vodja založbe odgovoren za številne njihove izdaje. Danes je izvršni direktor pri Schubert Music Publishing UK in Smile Records UK, poleg tega pa še vedno zastopa izvajalce.

 

Derek Robertson (Drowned In Sound, UK)

Derek je neodvisni glasbeni in digitalni novinar z več kot osmimi leti izkušenj pisanja za različne publikacije, tako tiskane kot spletne. V preteklosti je med drugim pisal tudi za The Quietus, Dummy, Loud & Quiet, The 405 in Le Cool, tri leta je bil angleški urednik pri reviji PERDIZ, danes pa je višji pomočnik urednika pri Drowned In Sound, kjer je zadolžen za uredniško usmeritev in digitalno strategijo. Trenutno biva v Amsterdamu, kjer sodeluje tudi z neodvisno glasbeno in umetniško platformo Subbacultcha za mlade umetnike ter ustvarja vsebine za več mednarodno priznanih nizozemskih festivalov.

 

Edgars Abolins (Fontaine Palace, LV)

Edgars trenutno vodi eno največjih rock prizorišč v Latviji – Fontaine Palace v Liepaji –, v preteklosti pa je delal kot vodja programa za Fontaine Palace in do leta 2016 tudi za Nabaklab, še eno živahno koncertno prizorišče v Rigi. Od leta 2010 je eden od ustanoviteljev in programskih vodij tretjega največjega mednarodnega glasbenega festivala v Latviji, Laba Daba. Občasno še vedno organizira koncerte raznih znanih alternativnih izvajalcev v Rigi, bil pa je tudi lastnik majhne agencije Rockhouse (pozneje Meteor), ki je od 2003 do 2008 organizirala turneje po baltiških državah, Rusiji in Ukrajini.

 

Franz Hergovich (Austrian Music Export, AT)

Franz je kot vodja projektov pri mica – music austria začel delati leta 2008. Soustanovil je Austrian Music Export kot skupno pobudo mica – music austria in Avstrijskega glasbenega sklada. Od leta 2011 je namestnik izvršne direktorice pri mica. Deset let je delal kot vodja avstrijske distribucije pri Soul Seduction, poleg tega pa se udejstvoval tudi kot organizator koncertov in DJ. Od leta 2010 do 2013 je bil tajnik Evropske glasbene pisarne EMO, v letih 2012/13 je bil član odbora IAMIC (Mednarodno združenje glasbenoinformacijskih centrov), od 2011 do 2015 pa je bil izvršni direktor agencije MICA – Music Promotion GmbH.

 

Gergely Salamon (Eastaste, HU)

Gergely je eden od ustanoviteljev agencije Eastaste Music Licencing, specializirane za tržne znamke in promocijo. V preteklosti je za agencijo, ki se ukvarja z organiziranjem dogodkov, delal z različnimi znamkami, nato pa je bil od 2005 do 2011 zadolžen za mednarodne komunikacije v menedžmentu festivala Sziget. V tem času je sodeloval tudi pri številnih modnih in glasbenih projektih na madžarskem tržišču. Od takrat je dejaven kot poslovni svetovalec in kreativni direktor raznih kampanj, povezanih z glasbo in popularno kulturo, za znamke, kot so Coca-Cola, Burn Energy in Orange. Še vedno pa je njegova prioriteta skrb za kreativne procese pri Eastaste in sveže ustanovljenem festivalu Budapest Showcase Hub.

 

Idon Mine (AT)
Idon Mine po naravi ni avtor plakatov ali glasbeni umetnik, temveč prej nekdo, ki ima vrh glave odnosov in nizkoproračunske produkcijske določenega razpona vizualne umetnosti. Risanje v tem primeru je več kot le ilustrativen element, temveč metoda osnovnega dizajniranja, ki deluje brez odsekanega sloga digitalnih programov. Idon Mine drsi mimo na obširnejšem nastavku ozkosti, večinoma izogibajoč se prostoru ovitka plošče ali koncertnega plakata. Raje se ozira za drugimi popredalčkanimi disciplinami na obrobju omenjenih formatov, vse v skladu z motom: “Čim več in hitreje, tem bolje.”

 

Ivan Milivojev (Exit Festival, RS)

Ivan je eden od ustanoviteljev več festivalov v Srbiji in okoliški regiji – festivalov Exit (RS), Warrior’s Dance (RS), Sea Dance (MN), rEVOLUTION (RO) in osupljivega umetniškega festivala #Dev9t (RS) –, z njimi pa sodeluje kot programski vodja in član odbora. Poleg bookiranja izvajalcev je tako vpleten v vse ravni razvoja, produkcije, zdravja in varnosti na omenjenih dogodkih. Njegovih 15 let festivalskih izkušenj je ob organizaciji nastopov izvajalcev, kot so Die Antwoord, Robbie Williams, Red Hot Chili Peppers, Franz Ferdinand, Madonna, The Chemical Brothers, Manu Chao, Gentleman, The Prodigy in številni drugi, prepričljiv dokaz njegove profesionalnosti in kvalitete. Od leta 2011 je tudi član odbora pri YOUROPE.

 

Jacek Skolimowski (Newsweek Poland, Polnisches Institut Berlin, PL)

Jacek kot glasbeni novinar dela že od konca devetdesetih, za razne neodvisne in komercialne medije pa piše predvsem o poljski glasbeni sceni. Več let je imel tudi svojo oddajo o eksperimentalni in etno glasbi na javnem radiu, občasno pa je tudi didžejal v raznih klubih. Bil je član glavne ekipe poljsko-nemškega projekta Radio Copernicus, s sodobno glasbo pa je opremil tudi razne druge projekte. Trenutno prebiva v Berlinu in kot strokovnjak za glasbo dela za Poljski inštitut, poleg tega pa piše za poljski Newsweek.

 

Jean-Louis Brossard (Les Rencontres Trans Musicales, FR)

Jean-Louis je soustanovitelj, booker in umetniški vodja festivala Les Rencontres Trans Musicales, ki poteka že od leta 1979. Jean-Louis potuje po svetu v iskanju novih izvajalcev, ki jih vsako leto decembra predstavi na odrih Trans Musicales. Na svetovni ravni velja za priznanega lovca na talente, ki je izvajalce, kot so Nirvana, Lenny Kravitz, Daft Punk, Björk, Stromae in številni drugi, za njihov prvi nastop v Franciji bookiral, ko so bili še povsem neznani.

 

John Richards (Dirty Electronics, UK)

John Richards aka Dirty Electronics je glasbenik in skladatelj, ki raziskuje področja pretoka informacij znotraj kulturnih ritualov in socialnih interakcij, predvsem pa ga zanima vzpostavljanje vezi znotraj večjih elektronskih zasedb ter ustvarjanje DIY elektronike in zvoka. Njegovo interdisciplinarno umetniško ustvarjanje z močno socialno-politično noto premika meje znotraj performativne umetnosti, elektronike in grafičnega oblikovanja. Dirty Electronics je ustvaril zvočne naprave za različne umetniške organizacije, med drugim pa je razvil tudi serijo sintetizatorjev za založbo Mute.

 

Jonathan Poneman (Sub Pop Records, US)

Po selitvi iz Ohia na severozahodno ameriško obalo je Jonathan na seattleško glasbeno sceno prvič vstopil kot prostovoljec na študentskem radiu Univerze v Washingtonu, KCMU, leta 1983. Leta 1988 je z Bruceom Pavittom ustanovil založbo Sub Pop. Najela sta pisarno, se mastno zadolžila in pričakovala, da bo vse skupaj trajalo kakšen mesec. 25 let pozneje, Sub Pop živi! Po zaslugi zasedb Soundgarden, Mudhoney, Nirvana, Postal Service, Fleet Foxes in The Head and The Heart založba danes velja tako rekoč za sinonim za Seattle in njegovo svetovno znano glasbeno sceno.

 

Karlo Medjugorac (Sito, SI)
Karlo je oblikovalec vizualnih komunikacij, ki je oblikovalsko pot začel v podjetju Gigodesign, nato ga je zaradi študija zaneslo na Finsko, pozneje pa v oblikovalski studio No Picnic v Stockholmu. Med delom v tujini je leta 2010 zaključil podiplomski študij vizualnih komunikacij na Akademiji za likovno umetnost in oblikovanje, kasneje pa se je z družino vrnil v Slovenijo, kjer še naprej sodeluje z različnimi naročniki, med katerimi so na glasbenem področju najbolj prepoznavni Spotify, festival Druga Godba in Skopje Jazz Festival.

 

Katia Giampaolo (JoyCut, Estragon, IT)

Katia je ponosna menedžerka ETEP 2015 Top 5 benda JoyCut, ki je po dolgem in počez prekrižaril ZDA, Kanado, Evropo in Azijo. Kot so-direktorica je članica vodstvene ekipe znamenitega bolonjskega kluba Estragon s kapaciteto 2.000 oseb in festivala na prostem Botanique s kapaciteto 3.000 oseb. Poleg tega je predsednica foruma glasbenih menedžerjev MMF Italija in članica koncertnega odbora pri Mednarodnem forumu glasbenih menedžerjev IMMF.

 

Kevin Cole (KEXP, US)

Kevin je bil več kot 15 let rezidenčni DJ v legendarnem klubu First Avenue v Minneapolisu, kjer se je uveljavil kot pionir eklektičnega zvoka, ki je proslavil to mesto. Leta 1991 je ustanovil divje drzen radio Revolution (REV105), ki je pobral številne državne nagrade in velja za zadnjo veliko komercialno radijsko postajo v ZDA. Kevin je poleg tega produciral in vodil sindicirane radijske oddaje, predvajane po celem svetu, vključno s Spin Radio Network. Leta 1998 se je preselil v Seattle, da je razmeroma mlademu podjetju Amazon.com pomagal lansirati glasbeno spletno stran. Leta 2002 se je posvetil radiu KEXP, kjer je postal višji programski direktor in voditelj oddaje Afternoon Show, od takrat pa to svetovno cenjeno neprofitno umetniško organizacijo, posvečeno oplemenitenju življenj prek podpiranja glasbe ter raziskovanja, tudi vodi.

 

Luka Prinčič (Kamizdat, SI)

Luka je glasbenik, oblikovalec zvoka in medijski umetnik, ki že od sredine devetdesetih ustvarja glasbo in zvočno umetnost, nastopa ter na različne načine manipulira nove medije. Specializiran je za računalniško glasbo, dodelane funk beate, obsežne zvočne krajine, glasbeno spremljavo živih umetnosti in videov ter digitalne medijske eksperimente. Trenutno dela na Zavodu Emanat in vodi založbo za drzno glasbo Kamizdat v Ljubljani.

 

Magda Chołyst (Chimes Agency, PL)

Magda, certificirana coachinja umetnikov, je študirala na Univerzi A. Mickiewicza v Poznanu in na Sorboni v Parizu, poleg tega pa se je na univerzi Erickson College priučila coachinga. Predana je podpiranju umetnikov in kreativnih menedžerjev, da lahko kar najbolje izkoristijo svoj potencial. Kot umetniška coachinja sodeluje s posameznimi umetniki, vodi delavnice, posvečene različnim vidikom kreativnega procesa, in predava v umetniških šolah. Med drugim je sodelovala s Poljskim inštitutom v Parizu, ustanovo Wajda School & Studio, konferenco NieWidzialny Dizajn in festivalom ScriptFiesta. Prav tako je predavateljica na Collegium Civitas in v varšavski šoli za fotografijo.

 

Magdalena Jensen (Chimes Agency, PL)

Magdalena je ustanoviteljica neodvisne glasbene agencije Chimes, preden je kot menedžerka dvojca Paula & Karol vstopila v svet glasbene industrije, pa je več let delala kot novinarka za poljski radio. Med drugim je svetovala izvajalcem BRODKA, Rebeka, Kamp! in številnim drugim, trenutno pa je menedžerka Ifi Ude. Pet let je organizirala Evropski glasbeni sejem, na Poljskem pa je producirala številne konference in dogodke. Bila je članica svetovalnega odbora festivala Bitspiration 2014, kjer je nudila podporo glede glasbene industrije. Američanka poljskega rodu v Varšavi živi že več kot deset let.

 

Malcolm Haynes (Glastonbury Festival, UK)

Malcolm koncerte organizira že od najstniških let, večino svojega življenja pa organizira nastope nekaterih najboljših svetovnih izvajalcev v svojem domačem Bristolu in na raznih britanskih festivalih. Za festival Glastonbury dela že od leta 1990, ko je začel bookirati izvajalce za oder Jazz World. Leta 2005 je ustanovil in sestavil program Dance Village na Glastonburyju, ki obsega sedem prizorišč s tako izvajalci v živo kot DJi – gre pravzaprav za festival v festivalu (leta 2013 so ga preimenovali v Silver Hayes). V bristolskem baru Big Chill ima redne mesečne nastope kot DJ Baby Malc Selector, didžeja pa tudi na raznih zasebnih zabavah.

 

Mario Grdošić (Los Angeles Agency, HR)

Mario organizira mednarodne in regionalne koncerte na Hrvaškem ter vodi menedžment in booking za več regionalnih izvajalcev. V zadnjih par letih je njegova agencija LAA med drugim organizirala nastope Iron Maiden, Die Antwoord, Chrisa Cornella, The xx, Noel Gallagher’s High Flying Bords, Manu Chao La Ventura, Slasha, Clutch, Mastodon, Slayer in številnih drugih.

 

Markus Linde (Thag’s Agent, DE)

Markus svojo znamko Thag’s Agent uspešno vodi že 13 let, zaradi česar velja za veterana med neodvisnimi nemškimi agencijami za sync. Tekom dolge profesionalne kariere v založništvu (trženje in novačenje izvajalcev za CBS, BMG, Sony Music), izdajateljstvu (izvršni direktor pri Freibank Music Publishing) in menedžmentu izvajalcev si je nabral kopico izkušenj ter znanja, iz katerih črpa, tako kot tudi iz ljubezni do glasbe. Za sabo ima dolg in uspešen seznam uvrščanja glasbe v nacionalne in mednarodne oglaševalske kampanje ter nekaj filmov, poleg tega pa se ukvarja tudi s preiskovanjem in pridobivanjem glasbenih pravic. Glasbeno opremo za predstavitve in sestanke najde v širokem naboru katalogov, od največjih do manjših, neodvisnih založb.

 

Martina Anđelković (Snajka de Madre, RS)

Martina aka Snajka de Madre je digitalna podjetnica, vodja digitalnega trženja in novinarka. Zabava se z delom za imenitne stranke, kot so festivali EXIT, Sea Dance, Revolution Temisoara in Sea Star, Center jugovzhodne in vzhodne Evrope za nadzor osebnega in lahkega orožja (SEESAC), Infostud ter Teniška akademija Božović. Poleg tega je ugledna strokovnjakinja za oglaševanje na Facebooku, Instagramu in LinkedInu.

 

Maša Pavoković (MashupMash, SI)

Maša v kreativni in glasbeni industriji dela že zadnjih osem let. Začela je kot voditeljica na MTV, nato pa nadaljevala kot spletna urednica na MTV in kot radijska voditeljica. Zatem jo je zaneslo v PR in uredniške vode. Kot urednica in raziskovalka je sodelovala pri več oddajah v času najvišje gledanosti na nacionalni televiziji, kot vodja PR pa je bila zadolžena za vrhunske produkcije z nekaterimi najboljšimi didžeji na svetu. Od leta 2013 koordinira Špil ligo, prvo ligo dijaških bendov v Kinu Šiška. Pred kratkim je začela z menedžmentom izvajalcev, organizacijo koncertov in podpiranjem mladih glasbenikov pri razvoju kariere. Prva izvajalca, ki ju zastopa, sta Koala Voice in Jakob Kobal.

 

Mate Škugor (Žedno Uho, HR)

V rodni Šibenik, kjer se je začelo njegovo glasbeno potovanje, se je Mate vrnil po 39 letih in tam lansiral festival Terraneo, nato pa se ponovno vrnil s festivalom SuperUho leta 2014. Koncerte je sicer začel organizirati med študijem, v klubu KSET, kamor je od 1997 do 2006 privabil mnogo odličnih zasedb. Nato je postal vodja glasbenega programa v zagrebškem študentskem centru in dobil priložnost za organizacijo koncertov na petih različnih prizoriščih. Od leta 2010 je povsem neodvisen. Poleg festivalov SuperUho in Žedno Uho, ki ga v Zagrebu organizira od leta 2000, je tudi hrvaški promotor festivala Electronic Beats.

 

Michal Parizek (Full Moon Magazine, Scrape Sound, CZ)

Michal je novinar, ki pokriva glasbo in umetnost. Leta 2010 je soustanovil praško revijo Full Moon, od leta 2014 pa je njen urednik. Full Moon je tako tiskan mesečnik kot obsežna spletna platforma, ki pokriva predvsem (a ne izključno) neodvisne izvajalce, ki širijo glasbene meje na tak ali drugačen način. Revija izkorišča dinamična družbena omrežja in je vpletena v številne dejavnosti (založba, koncerti, radio/TV sešni, didžejanje, itd.), sodeluje pa tudi z vrsto pomembnih evropskih festivalov. Od leta 2001 je Michal tudi organizator dogodkov pri Scrape Sound Inc.

 

Monika Satková (Pohoda Festival, SK)

Monika je asistentka bookinga za festival Pohoda, ki v slovaškem Trenčinu poteka drugi konec tedna v juliju. Pohoda je največji festival na Slovaškem, s 30,000 dnevnimi obiskovalci in več kot 160 nastopajočimi s celega sveta. Leta 2016 je festival praznoval svojo 20. obletnico. Poleg zadolžitev v okviru festivala je Monika tudi soustanoviteljica organizacije LALA Slovak Music Export in pevka ter skladateljica v zasedbi Snowdrop.

 

Natasha Padabed (More Zvukov Agency, NL)

Natasha je agentka, festivalska vodja programa in kuratorka glasbenih dogodkov, trenutno nastanjena v Berlinu. Dela kot programska vodja najstarejšega ruskega festivala sodobne glasbe Sergey Kuryokhin International (SKIF), eksperimentalnega elektronskega festivala Electro-Mechanica in festivala glasb sveta Ethomechanica v Sankt Peterburgu. Kmalu po selitvi na Nizozemsko leta 2000 je ustanovila agencijo More Zvukov, ki po Evropi in čez lužo bookira predvsem ruske izvajalce. Poleg tega dela tudi kot kuratorka ruskih glasbenih programov na tujem (Russian Days v HKW Berlin, Avant Festival v Wroclawu). Leta 2014 je bila ena od sedmih “samurajev” žirije WOMEX.

 

Nebojša Petrović (Rock Svirke Agency, RS)

Nebojša je glasbeni menedžer, booker in ustanovitelj ter urednik srbskega glasbenega portala RockSvirke.com. Pred tem je bil profesionalni košarkar in trener v mlajših kategorijah srbske državne reprezentance. Leta 2009 je začel promovirati regionalno in globalno urbano glasbeno kulturo prek platforme RockSvirke.com, ki se je sčasoma razvila v regionalnega založnika istega imena. Od leta 2013 je tudi uspešen booker številnih mednarodno uveljavljenih zasedb (Triggerfinger, Battleme, Lisa Hannigan, My Baby, Repetitor …).

 

Nick Hobbs (Charmenko, TR)

Nick je lastnik agencij Charmenko, Charmworks in Charm Music Poland ter solastnik Charm Music Czechia. Poleg tega je organizator koncertov in lovec na talente za festivale ter prizorišča, že od zgodnjih osemdesetih specializiran za Vzhodno Evropo in Bližnji vzhod. Agencija Charmworks zastopa eklektičen nabor izvajalcev, deluje pa v Evropi in onkraj, zlasti z izjemnimi izvajalci iz Vzhodne Evrope, Balkana ter Bližnjega vzhoda.

 

Pasquale Pezzillo (JoyCut, IT)

Po tako rekoč neprestani turneji okoli sveta v zadnjih treh letih in vključitvi v ETEP Top 5 leta 2015, vse brez kakršnekoli podpore s strani katerekoli velike korporacije, se je Pasqualov bend JoyCut pred kratkim v zgodovino zapisal kot neke vrste anomalija glasbenega ekosistema na neodvisni sceni. Zato so Pasquala med drugim že povabili, da predstavi svojo zgodbo na TEDx v Veroni, What’s Next in Music v Vilni, Univerzi Delaware v Newarku, Eurosonicu v Groningenu, La Coopé v Clermont-Ferrandu in zdaj tudi na MENTu! Pasquale je tudi oboževalec Michela de Montaigna, Franka Underwooda in Joséja Mourinha.

 

Paweł Trzciński (Distorted Animals, OFF Festival, PL)

Paweł je ustanovitelj agencije Distorted Animals Booking & Promotion za menedžment in booking poljskih izvajalcev ter organizator klubskih koncertov na Poljskem. Agencija kurira in organizira Distorted Club, enega najstarejših koncertnih ciklov v Varšavi. Paweł je tudi ustanovitelj festivala Distorted, dogodka na več varšavskih prizoriščih, član programskega odbora in booker pri festivalu OFF Katowice ter vodja bookinga za festival Domoffon v Lodzu. Trenutno se posveča ustanovitvi 360º platforme za glasbenike in menedžment, ki bi vključevala podporo pri turnejah, PR in oglaševanje, radio ter druge medije, lokalno distribucijo in licenciranje.

 

Ramūnas Zilnys (novinar, Lietuvos rytas, LT)

Ramūnas je glasbeni novinar, ki od leta 1999 pokriva koncerte, glasbene izdaje in druge dogodke za največji litvanski dnevni časopis. Vodi tedensko tematsko oddajo na radiu LRT Opus (litvanskem ekvivalentu BBC Radio 6 Music), leta 2002 pa je bil imenovan za najbolj delavnega glasbenega novinarja v Litvi. Kot glasbeni strokovnjak redno gostuje na TV in radiu, poleg tega pa je tudi moderator na konferencah glasbene industrije Vilnius Music Week/What’s Next In Music. Od leta 2013 je član litvanske evrovizijske žirije. In še zanimivost: je ponosen lastnik nogometne žoge s podpisom Roda Stewarta, ki se je ne sme dotakniti nihče.

 

Renato Horvath (Eastaste, Budapest Showcase Hub – BuSH, HU)

Renato je soustanovitelj in izvršni direktor vzhodnoevropske agencije Eastaste.net za sync in glasbeno trženje ter soustanovitelj vzhodnoevropskega showcase festivala Budapest Showcase Hub – BUSH. V zabavni, filmski in oglaševalski industriji že več kot desetletje dela kot producent filmov/videov, glasbeni menedžer in kulturni podjetnik.

 

Richard J. Foster (The Quietus, WORM, NL)

Richard je glasbeni novinar, založnik in izvajalec. Med letoma 2005 in 2015 je bil glavni urednik revije Incendiary. Redno piše za The Quietus, Louder than War, Vice (Noisey), True Faith, Luifabriek in Sounds XP. Poleg novinarskega dela je zaposlen pri neprofitni fundaciji WORM Rotterdam, je soustanovitelj nizozemske “eksistencialistično nesmiselne” založbe Smikkelbaard in vodi klubske večere AA v Leidnu. Trenutno raziskuje nizozemska post-punk in punk gibanja, njegova raziskava pa bo objavljena tekom leta 2017.

 

Sigtryggur Baldursson (Iceland Music Export, IS)

Sigtryggur je izvršni direktor pisarne IMX – Iceland Music Export. IMX je lastnik IA, ki organizira največji islandski glasbeni showcase festival, Iceland Airwaves. Sigtryggur je tudi izkušen glasbenik, izven Islandije najbolje poznan kot član prvega benda Björk, The Sugarcubes, od 1986 do 1992, je pa tudi eden od lastnikov zasedbine založbe Bad Taste (Smekkleysa). Veliko je sodeloval tudi z Emiliano Torrini in drugimi islandskimi izvajalci. Med njegovimi trenutnimi projekti je tudi eksperimentalna tolkalska zasedba Parabolur, ki izrablja priredbe in videe telekomunikacijskih satelitov.

 

Simon Pursehouse (Sentric Music, UK)

Simon je direktor glasbenih storitev pri podjetju Sentric Music, kjer je zadolžen za sync posle. Uspešno je vzpostavil odnose, s pomočjo katerih je bil Sentricov katalog uvrščen v oglase, filme, igre, promocijske posnetke in TV serije po celem svetu. Že tri leta zapored je bil Sentricov oddelek za sync nominiran za najboljšega neodvisnega izdajatelja na nagradah Music Week Sync, leta 2015 pa je bil Simon uvrščen na “30 pod 30” – Music Weekov seznam vplivnih posameznikov v glasbeni industriji, mlajših od 30 let.

 

Slobodan Milunović (Metal Days, SI)

Bobana mnogi najverjetneje poznajo kot lastnika in organizatorja največjega slovenskega festivala MetalDays, kjer je odgovoren za celoten menedžment in booking; dejansko pa je “the boss” tudi pri ostalih 4 festivalih: Punk Rock Holiday, Winter Days of Metal, MotörCity in Overjam Reggae Festival. V glasbeni industriji je že celo življenje, od igranja v raznih bendih in vodenja turnej, do ustanovitve studia, v katerem je skrbel za mastering in produkcijo. Njegov najnovejši projekt je blues rock skupina Stray Train.

 

Tim Boddy (The 405, UK)

Tim pri The 405 kot višji urednik sodeluje že od samih začetkov. Spletna stran se je v tem času od majcenega bloga na Myspaceu razvila v današnjo obsežno, uveljavljeno publikacijo, ki pokriva glasbo, umetnost, film, modo in tehnologijo. Locirana je v Veliki Britaniji, a ima sodelavce s celega sveta, že od nekdaj pa se ponaša z močno severnoameriško navezo in bralstvom. Tim je v prvi vrsti zadolžen za foto zgodbe, vpleten pa je tudi v vse vrste uredniških zadev, predvsem v zadnjih letih. Poleg dela za The 405 je tudi neodvisen fotograf in snemalec, v glasbeni industriji pa je redno dejaven tudi kot urednik ter zastopnik založb/menedžmentov.

 

Tomasz Waśko (Go Ahead, Spring Break, PL)

Tomasz je vodja trženja pri Go Ahead in diplomirani pravnik. Go Ahead je ena največjih koncertnih agencij na Poljskem, ki je med drugim organizirala nastope Rodrigueza, Lane Del Rey, Hurts, Within Temptation, Florence and the Machine ter mnogih drugih. Od leta 2014 je agencija Go Ahead zadolžena tudi za vodenje prvega poljskega showcase festivala Spring Break.

 

Tony Duckworth ([PIAS] Poland and Eastern Europe, PL)

Tony ima več kot 30 let izkušenj v glasbeni industriji, saj je v Združenem kraljestvu delal v prodajnih, trženjskih in vodstvenih vlogah pri distributerjih, veliki založbi ter digitalnem agregatorju. Na Poljsko se je preselil pred dvanajstimi leti in tam ustanovil svoje lastno podjetje za prodajo, marketing, PR in distribucijo, ki se je sčasoma združilo z največjim neodvisnim distributerjem na Poljskem. Zdaj kot generalni direktor varšavskega urada [PIAS] Poland and Eastern Europe nadzoruje poslovanje na Poljskem, Češkem, Madžarskem, Slovaškem, v Estoniji, Sloveniji, Latviji, Litvi, Srbiji, Hrvaški in Romuniji.

 

Urša Chitrakar (odvetnica, SI)

Urša je odvetnica, specializirana za avtorske pravice, intelektualno lastnino in sorodna vprašanja industrije zabave. Med njenimi strankami so glasbeniki, pisatelji, režiserji, fotografi in strokovna umetniška združenja, pa tudi glasbeni in knjižni izdajatelji, glasbene založbe, producenti filmov in oglaševalske agencije. Poleg rednega odvetniškega dela in pravnega svetovanja tudi predava o avtorskih pravicah in intelektualni lastnini, pogosto pa sodeluje tudi v raziskavah omenjenih problematik.

 

Vaclav Havelka (Bumbum Satori, Please The Trees, CZ)

Vaclav je pevec in avtor skladb enega najuspešnejših čeških bendov, Please The Trees, čigar peta plošča je napovedana za jesen 2017. Poleg tega sklada glasbo za gledališke predstave in filme, vodi svojo oddajo na alternativnem radiu Wave ter se ukvarja z organizacijo festivalov (Colours of Ostrava). V okviru Scrape Sound Inc. na Češko vodi znamenite mednarodne alternativne izvajalce (Mark Lanegan, The Afghan Whigs, Swans, Mudhoney). Poleg tega je booker pri agenciji Bumbum Satori ter vodja turneje (Akron/Family, The Butthole Surfers, Sleeping People) pri agenciji Nomads of Prague.

 

Vedran Meniga (Pozitivan ritam, HR)

Vedran je izvršni in kreativni direktor agencije Pozitivan ritam, ki so jo ustanovili entuziasti z več kot 25 leti izkušenj, dejavni v razvoju neodvisne glasbene scene. Vedran je vsakoletni rezident poletnega kluba in festivalskega prizorišča Fort Punta Christo, kjer je zagnal festivala Seasplash in Slurp!, lokacija pa je postala priljubljena po celem svetu s festivaloma Outlook in Dimensions, ki ju organizirajo z angleškimi partnerji. Pozitivan ritam je specializiran za organizacijo in vodenje dogodkov, poleg tega pa si lasti različne znamke: platformo Seasplash, PDV Records x Merchandise, klub Sirup, izobraževalno platformo EduSplash in različne agencijske storitve – PR/organizacijo, logistiko, booking. Najnovejši član njene družine je zagrebški Pločnik, konceptualna dnevna soba v treh nivojih, ki nudi izobilje vsakodnevnih dejavnosti in dogodkov, bar, majhno koncertno prizorišče ter trgovino s ploščami.

 

Vic Galloway (Clash Magazine, BBC Radio Scotland, UK)

Vic je radijski voditelj, novinar, glasbenik in pisatelj, ki živi na Škotskem. Za sabo ima 18 let izkušenj iz vodenja tedenskih glasbenih oddaj za BBC, vključno z 11 leti vodenja oddaj na Radio 1. Še vedno vsak teden vodi oddajo in podpira novo glasbo na BBC Radio Scotland, redno pa tudi na BBC Radio 6 Music. Med drugim je pisal za CLASH, The Skinny, The List, The Times in Sunday Herald. Poleg tega je tudi glasbenik, DJ, kurator in moderator, vodil pa je tudi različne glasbene oddaje na TV. Njegova prva knjiga Songs in the Key of Fife (o The Beta Band, King Creosotu, KT Tunstall, Jamesu Yorkstonu in Fence Collective) je izšla pred kratkim.

 

Zala Vidali (MENT Ljubljana, SI)

Zala, vodja odnosov z javnostmi pri festivalu MENT Ljubljana, je tudi programska vodja Layerjeve hiše – kulturnega centra v Kranju – in cikla koncertov ter glasbenih rezidenc Dvocikel. V preteklosti je sodelovala s številnimi glasbenimi založbami in festivali ter delovala kot napovedovalka in novinarka na Radiu Študent in Valu 202.

 

Zoran Pungerčar (Look Back and Laugh, SI)

Zoran deluje na področjih grafičnega oblikovanja, ilustracije, grafike, risbe in slikarstva. Kot ilustrator in oblikovalec je delal za naročnike The New York Times, LUD Literatura, Buba Booking, SNG Nova Gorica, Kino Šiška, Delo, Mladina, Nikki Louder itd. Svoj vizualni jezik gradi na preprostosti in neposrednosti. Skozi kombinacijo materialov gradi površine stiliziranih, skorajda ornamentalnih abstraktnih predmetov oziroma oblik, izraznost ploskovitosti pa nadgrajuje s karakterno gesto. Od 2011 vodi mikro založniški projekt Look Back and Laugh, preko katerega izdaja fanzine in knjige umetnika sebi ter drugim umetnikom. Od 2015 je del grafičnega kolektiva Riso Paradiso, ki raziskuje grafično tehniko risografija in s katerim je leta 2015 izdal istoimenski samozaložniški projekt.