Lista govorcev

Adriana Šnajder (fakat., HR)

 

Adriana je dejavno “v poslu” od leta 2008. Delala je na različnih produkcijskih in izvedbenih področjih (oder, zaodrje, tehnologija, organizacija …) različnih glasbenih (in neglasbenih) dogodkov v živo ter festivalov na Hrvaškem (Terraneo, InMusic, Fresh Island, Super Uho, Outlook, Dimensions, Zagreb Calling …). Trenutno je izvršna producentka/vodja dogodkov pri hrvaški agenciji fakat., ki se ukvarja z vsem v povezavi z dogodki v živo in produkcijo. Adriana je adrenalinski multipraktik s Super Sackom, ki uživa v kaotičnosti dogodkov v živo, saj imajo divjo, nepredvidljivo dinamiko, polno raznih možnih izidov, ki vsi vodijo k enemu cilju – popolnemu zaključku.

Aliki Evangelinou (glasbena menedžerka, GR)

 

Aliki je svojo pot v glasbeni industriji začela kot hobi, ko je svojim grškim prijateljem pomagala pri organizaciji DIY koncertov. Kasneje se je pridružila atenski neodvisni založbi (UMF), ki se osredotoča na razvoj lokalnih ustvarjalcev v mednarodnem prostoru. Pri založbi je skrbela za različne veje glasbenega posla, kot so organizacija turnej, booking in menedžment (Theodore), ter na glasbenih showcase festivalih (MforMontreal, Reeperbahn, Eurosonic, Linecheck in drugih) nabirala dodatne izkušnje. Danes je menedžerka v Berlinu locirane zasedbe Melentini/The Running Blue Orchestra, tesno pa sodeluje tudi z zasedbama No Clear Mind in Ocean Hope (Hush Hush Records).

Andraž Kajzer (MENT Ljubljana, SI)

 

Andraž je umetniški direktor MENT Ljubljana – tridnevnega showcase festivala in konference, ki se v Ljubljani odvija od leta 2015. Njegove pretekle izkušnje vključujejo postrežbo piva, pleskanje, vodenje neodvisne založbe, urejanje tiskane revije, urejanje webzina, snemanje dokumentarnega filma o brezplačni glasbi, glasbeno novinarstvo, poskuse glasbene kritike, organizacijo koncertov, organizacijo manjših mednarodnih turnej in delo kot tonski mojster.

Andries van Wieren (3S Music Management, NL)

 

Andries je začel kot bobnar v Slayer cover bendu. Potem ko je leta 1997 magistriral iz jazz bobnanja na konservatoriju, je prepotoval svet s filadelfijsko superskupino Sister Sledge in nizozemsko reggae zasedbo Luie Hond, med drugimi. Trdno prepričan, da lahko talentiranim ljudem pomaga na mednarodne odre, je ustanovil podjetje 3S Music Management, ki je lansiralo uspešne mednarodne kariere izvajalcev, kot so Amsterdam Klezmer Band, Dope D.O.D., Michelle David and the Gospel Sessions in My Baby. 3S Music Management deluje kot podjetje za menedžment izvajalcev z agencijskimi storitvami. Za svoje izvajalce najde nove načine in priložnosti za izdajanje glasbe in promoviranje prek obširne mednarodne mreže koristnih partnerjev. Delo z majhnim številom izvajalcev v raznolikih žanrih podjetju zagotavlja fleksibilnost in moč za uspešno delovanje.

Anuša Pisanec (Druga godba, SI)

 

Anuša je antropologinja in glasbena novinarka iz Slovenije. Na Radiu Študent, enem najstarejših neodvisnih nekomercialnih radiev v Evropi, še posebej pokriva in predstavlja glasbo svetovnega juga. Je direktorica festivala Druga godba, ki letos obeležuje svojo 35. obletnico delovanja. Kot antropologinja je delovala na področju razvoja in humanitarnih iniciativ v zahodnoafriških državah ter na Haitiju.

Barbora Šubrtová (Metronome Festival, CZ)

 

Barbora je že štiri leta vodja programa praškega festival Metronome, enega največjih festivalov na Češkem in edinega velikega v prestolnici. Na njem so nastopili zvezdniki, kot so Massive Attack, The Chemical Brothers, Sting, Iggy Pop, Kasabian, David Byrne in mnogi drugi. Barbora v glasbeni industriji dela od leta 2007, v številnih vlogah in položajih znotraj glasbene industrije ter organizacije dogodkov – od vodje produkcije prek programske asistentke, vodje trženja in zastopnice do programske vodje, kar je bil njen dolgotrajni cilj, ki jo najbolj zadovoljuje. Ima resnično strast do glasbe, ki je že od vedno neločljiv del njenega življenja.

Bob van Heur (Le Guess Who?, NL)

 

Bob je soustanovitelj in umetniški vodja festivala Le Guess Who? v Utrechtu. Poleg tega je tudi ustanovitelj dogodkov 24HourDrone v Hudsonu v New Yorku in programski vodja ravenskega festivala Beaches Brew. V preteklih 15 letih je bil tudi agent izvajalcev, kot so SUUNS, Julia Holter, Black Mountain, Destroyer, Selda, Sudan Archives, White Fence, Oblivians in številni drugi. Zdaj se umika s tega položaja in osredotoča na festivale, nove projekte ter zastopanje izbrane skupine izvajalcev.

Claire O’Neill (A Greener Festival, UK)

 

Claire je soustanoviteljica združenja A Greener Festival (AGF), kreativka in zračna akrobatka pri Arcadia Spectacular ter organizatorka konference Green Events & Innovations Conference. Njena raziskava leta 2006 je vodila do ustanovitve združenja AGF, ki je do danes prek nagrade The Greener Festival ocenilo 500 dogodkov po celem svetu, izurilo sto ocenjevalcev in ustanovilo GEI v Londonu. Claire je vodja svetovanja AGF za stranke, kot so Kraljevo hortikulturno združenje in Mesto Westminster. V sklopu Arcadie ima Claire več različnih vlog, od agentke, vodje predstave, kreativne producentke in trajnostne menedžerke do zračne akrobatke na 50-tonskem odru Spider na festivalu Glastonbury ter mednarodnih turnejah. Njene pretekle izkušnje vključujejo tudi vodenje založniških oddelkov za nove medije in licenciranje glasbe, vodenje združenja neodvisnih festivalov Association of Independent Festivals, ter različne vloge pri vodenju festivalov.

Didier Gosset (IMPALA, BE)

 

Didier je direktor komunikacij in članstva pri evropskem združenju neodvisnih založb IMPALA s sedežem v Bruslju. Poslanstvo IMPALA je rast neodvisnega glasbenega sektorja, povrniti več vrednosti izvajalcem, spodbujati kulturno raznolikost in podjetništvo, izboljšati dostop do političnih organov ter modernizirati poglede na glasbeni sektor. Kot velik glasbeni navdušenec Didier tudi vodi založbo Black Basset, ki je nastala iz želje v ospredje postaviti estetike, ki niso deležne medijske pozornosti. Poleg tega piše za revijo The Word, pred kratkim pa je lansiral novo radijsko oddajo v Belgiji.

Elif Tähtinen (Music & Media, Lost in Music, FI)

 

Elif je direktorica Music & Media ter Lost in Music, najvidnejšega dogodka glasbene industrije in festivala nove glasbe na Finskem, ki letos praznuje svojo 30. obletnico. Elif je lov za novo in vzburljivo glasbo med drugim vodil do agencije Charmenko, kjer je delala kot iskalka talentov in agentka, ter do direktorskega položaja pri Slush Music. Pri Music & Media združuje nekaj svojih najljubših zadev – glasbo, ljudi in dobro hrano – ter dela na celostni konferenčni izkušnji. Na MENT prihaja po nova spoznanja, novo glasbo in odbite ideje za praznovanje 30. obletnice Music & Media.

Eva van Netten (Welcome to the Village Festival, NL)

 

Eva je programska koordinatorka več festivalov v mestu Leeuwarden na severu Nizozemske. Vodi štiridnevni poletni festival Welcome to the Village in zimski festival v centru mesta, poimenovan Explore the North. Prvi je popkulturni festival uprizoritvenih in vizualnih umetnosti ter inovacije, drugi pa mestni festival za glasbo, literaturo in vse vmes. Ko pade mrak, Eva na veliko in na glas nažiga grunge kitare s svojim bendom BlackboxRed, s katerim je obdelala že kar precej Evrope. Pa še to: pije kavo brez, meni, da so nogavice pomemben del oprave, in se lahko povsem izgubi v koncertih – tako na odru kot pod njem.

Gordon Masson (IQ Magazine, UK)

 

Gordon, nekdanji astronavt in voznik kaskader, je že 30 let novinar, od leta 2000 pa specializiran za glasbo. Ko ne rešuje Amazonskega deževnega gozda ali muc z dreves, je urednik revije IQ Magazine. Preden se je bos povzpel na Everest in epsko preplaval Tihi ocean, je bil urednik rubrike Live pri panožnem mediju Music Week in mednarodni urednik pri Billboardu. Preden se je preselil v London, je dve leti delal v vesoljski in satelitski industriji v Washingtonu, D.C., v zgodnjih devetdesetih letih prejšnjega stoletja pa je bil novinar več časopisov v svoji rodni Škotski.

Hannes Tschürtz (Ink Music, AT)

 

Hannes je ustanovitelj dunajske glasbene agencije in založbe Ink Music, ki organizira in promovira več kot 400 koncertov na leto v Srednji in Vzhodni Evropi ter se osredotoča na razvoj izvajalcev. Poučuje Glasbeni posel, je reden govorec na dogodkih glasbene industrije ter član upravnega odbora sklada Austrian Music Fund. Piše članke o glasbenem poslu za revije in časnike ter je solastnik startupa za prodajo vstopnic NTRY Ticketing.

Ingrid Kohtla (Tallinn Music Week, EE)

 

Ingrid je vodja komunikacij in kuratorka programa mednarodnega showcase festivala Tallinn Music Week ter glasbenega festivala Station Narva. Je izkušena glasbena novinarka in promotorka dogodkov, ki se vedno postavi na stran šibkejših, delala pa je tudi kot TV producentka (MTV Baltics, Estonian Public Broadcasting). Poleg tega je predavala o pop kulturi in glasbenem novinarstvu na Estonski umetnostni akademiji, kjer se je specializirala za stanje post-subkulturnega področja v dobi metamodernizma.

Ivan Cepanec – Tegla (učitelj, glasbenik, SI)

 

Ivan je bobnar v metal zasedbah Dickless Tracy, Eruption in Glista, urednik ter aktivni pisec webzina Profanity, avtor oddaje Metal detektor na Radiu Študent, kjer občasno deluje tudi kot sodelavec glasbene redakcije, in animator Špil lige. V prostem času je zaposlen kot učitelj na osnovni šoli, kjer poučuje slovenščino in zgodovino.

Janika Reuter (FACTORY 92, DE)

 

Janika se je ekipi hamburške PR agencije FACTORY 92 kot koordinatorka za mednarodne odnose pridružila julija 2018. Je magistra študija menedžmenta kreativnih poslovnih postopkov na Poslovni šoli Kopenhagen z bogatimi izkušnjami na področju glasbene industrije, denimo pri Trickser Tonträger, ListenCollective ter danskem ustvarjalnem konglomeratu B Group. Janika, ki ima izkušnje tako na področju bookinga kot tudi iz produkcije, promocije in PR-ja, danes skrbi za koordinacijo mednarodnih projektov agencije FACTORY 92, kot so showcase festivali, konference in akcije izvoznih pisarn.

Jeff Stempeck (Spotify, US)

 

Jeff je v sklopu ekipe za podporo neodvisnim založbam zadolžen za vpletenost izvajalcev v Spotifyjevem programu za neposredno nalaganje glasbe. Pred tem je kot član Spotifyjeve glasbene ekipe v preteklih treh letih vodil trženjske kampanje za širok nabor izvajalcev.

Julio Gómez (Sinsal Festival, ES)

 

Julio is a sound researcher. His relationship with music began in the late 1980s, collaborating with various mass media as a critic. In 1994, he moved from journalism to music programming. In 2000, he established the music promotion company and record store SINSALaudio. The company organized the first Sinsal Festival in 2003, an event specialising in unknown music acts. The Sinsal Festival has received national and international recognition, for example the Award for Best Small Festival in Spain.

Katerina Cvetkovska (Password Production, Taksirat, MK)

 

Katerina je diplomirala iz filozofije, zato je bila edina služba, ki jo je lahko našla, brkljanje po vsem, po čemer naj ne bi brkljala. Tako je začela s tistim, kar ji je najbolj všeč: glasba, pisanje, ples, novoletne čestitke. Zdaj si že skoraj desetletje predstavlja, da je to tisto, kar počne pri Password Production pri delu s PR-jem, trženju dogodkov, spletnem marketingu in pisanju besedil. Kot številni stripovski liki nima nadnaravnih sposobnosti, temveč se zanaša na intelekt, detektivske sposobnosti, tehnologijo in fizično moč. Najljubša zvrst glasbenega dogodka: konference (!?). Slabost: manko glasbene nadarjenosti. Alter ego: glasbenica.

Kerstin Saathoff (Google, DE)

 

Kerstin se je Googlu pridružila in 2011. Pred kratkim se je preizkusila v vlogi programske vodje za novičarske inovacije v regiji EMEA. V sklopu svojega dela tesno sodeluje z novičarskimi mediji, zaradi svoje strasti za inovacije in novice pa preživi več časa z barvitimi samolepilnimi listki kot z večino kolegov. Organizira delavnice na temo “Kreativna znanja za inovacijo” in zagovarja več ustvarjalne samozavesti v profesionalnem svetu. Pred tem je bila tehnična vodja računov za partnerje storitev Google Ad Manager in Ad Exchange. V času pred Googlom se je ukvarjala tudi z nekaj manjšimi glasbenimi blogi, zato je veseli, da se bo lahko pridružila konferenci MENT.

Laura Hofman (King Sepi, Roodkapje, NL)

 

Laura je programerka koncertnega prizorišča, neodvisna promotorka in lastnica King Sepi Productions. Na Nizozemsko je prišla iz Finske, kjer je študirala klasično glasbo, da bi postala kuharska mojstrica in fotografinja. Zares je začela na dnu, s čiščenjem reggae bara na Finskem, a si sčasoma utrla pot do cateringa za izvajalce in organizacije koncertov v klubu Roodkapje v Rotterdamu ter evropskih turnej finskih bendov. Nikoli ni postala glasbenica ali koncertna fotografinja, vendar ji njeno ozadje iz klasične glasbe, leta vpletenosti v punk in metal sceno ter zacopanost v dobre pop pesmi pomagajo odkrivati novo glasbo v različnih žanrih, kar je tudi njena največja strast. V Rotterdamu koncerte prireja že šest let, s poudarkom na predstavitvi najboljših zmesi evropskega podtalja in povezovanju bendov na DIY sceni.

Laura Kriefman (Hellion Trace, Keychange, UK)

 

Laura je nagrajena režiserka, producentka in umetnica za podjetjem Hellion Trace. Že več kot desetletje ustvarja interdisciplinarne projekte po celem svetu, ki združujejo glasbo, gibanje in tehnologijo, prejela pa je številne mednarodne štipendije, vključno z: rezidenčna umetnica Questlaba z Waynom McGregorjem, 2018 Mozilla XR Studio Fellow, PRS Female Innovator in Music (keychange.eu), 2016 INK Fellow, 2015 WIRED Magazine/The Space Creative Fellow in 2011–2012 Clore Cultural Leadership Fellow. Predavala je na INK, WIRED, ReMIX, SxSW Interactive, World Science Fair (New York), TEDxRoma, TEDxDanubia in TEDxLondon.

Lina Ugrinovska (Password Production, MK)

 

Lina je strastna privrženka umetnosti in reševanja problemov. Po izobrazbi je glasbenica, odraščala pa je v glasbeni industriji. Leta 2010 je začela delati za Password Production, kot agentka za Georg Leitner Production v Avstriji pa ji je uspel velik preboj – k agenciji je pripeljala povsem nov mednarodni nabor izvajalcev. Pri starosti 26 let sta jo ILMC London in IQ Magazine imenovala za eno od “10 novih vodij leta 2016”. Začela je razvijati pobudo za duševno zdravje v glasbeni industriji, npr. prek srečanj z mentorjem, okroglih miz in drugih načinov, začenši leta 2018 na številnih mednarodnih konferencah. Pri Password Production je zadolžena za mednarodni booking, hkrati pa se kot pripadnica “nove generacije” ukvarja s pomembnimi vprašanji v glasbeni industriji.

Magda Chołyst (Artist in Bloom, PL)

 

Magda je licencirana svetovalka izvajalcev, učiteljica in oblikovalka procesov. Njeno podjetje Artist in Bloom zagotavlja edinstvene storitve izvajalcem in menedžerjem, ki iščejo pomoč pri gradnji mostov med drznimi kreativnimi idejami in konkretnimi dejanji znotraj realnosti glasbene industrije. Njeni modeli urjenja, delavnice in predavanja so bili med drugim predstavljeni na dogodkih MENT Ljubljana, International Music Fair Co jest Grane, Budapest Showcase Hub, Inne Brzmienia Festival in Spring Break Festival. Je partnerka HOTS-ovega Outbreakers’ Laba, kjer je zadolžena za izobraževalni proces izvajalcev.

Magdalena Jensen (Chimes, PL)

 

Magdalena je soustanoviteljica agencije Chimes. V preteklosti je delala kot svetovalka za izvoz poljskim bendom (Smolik/Kev Fox, BRODKA, itd.), kot svetovalka za uvoz mednarodnim bendom (Úlfur Úlfur, PLK, itd.) in kot svetovalka številnim blagovnim znamkam (Le Bureau Export, Converse, Hennessy). Dela kot menedžerka izvajalcev in svetovalka ter je soustanoviteljica združenja European Music Managers Alliance (EMMA). Chimes zastopa The Orchard na Poljskem. Magdalena je Američanka poljskega rodu, ki v Varšavi živi že več kot 12 let, trenutno pa je razpeta med Londonom in Varšavo.

Maja Starčević (EXIT Festival, RS)

 

Čeprav je bila najboljša v svojem razredu nuklearne medicine, je Maja imela srečo, da je svoj hobi in ljubezen do glasbe spremenila v resen posel. Od samega začetka je bila vključena v odkrivanje novih talentov, nekje vmes pa je postala tudi booker za glavni oder z nagrado Best Major European Festival večkrat nagrajenega festivala EXIT. Že več let je vključena tudi v organizacijo drugih večjih festivalov po Balkanu: R:evol:ution Festival (Romunija), Dev9t (Srbija), Festival 84 (BIH), Sea Star (Hrvaška) in Sea Dance (Črna gora).

Mariusz Herma (beehype, Polityka, PL)

 

Mariusz je ustanovitelj glasbenega portala beehype, pri katerem sodeluje več kot sto glasbenih novinarjev s celega sveta, ki na njem predstavljajo najboljše izvajalce iz svojih držav. Mariusz je poleg tega glavni urednik mobilne aplikacije vodilnega poljskega tednika Polityka.

Marko Maršićević (Marsh Creative Production, Kontakt, RS)

 

Marko se lahko pohvali z 28 leti profesionalnih izkušenj na področju bivše Jugoslavije. Kot samostojni ustvarjalec je sodeloval z različnimi medijskimi hišami – Radio B92, Vreme, PGP-RTS, Saatchi & Saatchi in drugimi. Njegov portfelj vključuje na stotine reklamnih kampanj in dogodkov ter več kot 30 regionalnih festivalov. Leta 2011 je ustanovil podjetje Marsh Creative Production, ki se specializira za produkcijo dogodkov, in Marsh Open Space, svojstveni večnamenski center v Beogradu, ki je bil posebej zasnovan za raznolike manjše dogodke in skupinski co-working. Predsedoval je upravnemu odboru festivala Belgrade Summer in bil član sveta beograjskega Doma omladine. Leta 2016 je bil med soustanovitelji festivala sodobnih idej Indigo v Ljubljani. Leta 2017 je soustanovil konferenco Kontakt, ki daje poseben poudarek na regionalne festivale. Leta 2018 je bil med soustanovitelji Inštituta za kreativne industrije Arteria Creative Network v Ljubljani.

Markus Linde (Thag’s Agent, DE)

 

Markus svojo agencijo za synch Thag’s Agent vodi že 15 let. Tekom dolge profesionalne kariere v založništvu, izdajateljstvu in menedžmentu izvajalcev si je nabral kopico izkušenj ter znanja, iz katerih črpa, tako kot tudi iz ljubezni do glasbe. Agencija Thag’s Agent je uspešno posredovala pri plasiranju glasbe tako v nemške in mednarodne oglaševalske kampanje kot v filme, njene storitve pa vključujejo tudi  preiskovanje in pridobivanje glasbenih pravic. Poleg tega je Markus tudi govorec na mednarodnih konferencah in svetovalec pri delavnicah ter seminarjih.

Maša Pavoković (MashupMash, SI)

 

Maša v kreativni in glasbeni industriji dela zadnjih deset let. Začela je kot voditeljica TV oddaje na MTV Adria, nadaljevala pa kot spletna urednica MTV Adria in radijska voditeljica. Od takrat jo je delo vodilo v PR in uredniške vode. Kot urednica in raziskovalka je sodelovala pri številnih oddajah v najbolj gledanih terminih na RTV Slovenija, kot vodja PR pa je bila zadolžena za vrhunske nastope najboljših didžejev na svetu. Tesno je povezana tudi z domačo glasbeno sceno. Od 2013 koordinira Špil ligo, prvo ligo dijaških bendov v Kinu Šiška. Pred kratkim se je začela ukvarjati z menedžiranjem glasbenikov in organizacijo koncertov, s čimer pomaga mladim izvajalcem razviti glasbeno kariero. Trenutno je menedžerka Magnifica in benda Koala Voice.

Matjaž Manček (Kino Šiška, MENT Ljubljana, SI)

 

Matjaž je od leta 1996 v svetu glasbe dejaven kot glasbenik (različne noise rock, free impro in eksperimentalne zasedbe ter projekti), radijski aktivist (glasbeni urednik in didžej na Radiu Študent; leta 2001 je v okviru Radia Študent zagnal projekt Klubski maraton; v letih 2001–2007 je bil eden od koordinatorjev Crossradia, omrežja neodvisnih radijskih postaj iz bivše Jugoslavije), klubski didžej, organizator in producent lokalnih ter mednarodnih glasbenih dogodkov (urednik pri založbi rx:tx v letih 2004 in 2005; leta 2005 je ustanovil Kataman Music Action in vodil njegove dejavnosti do leta 2009). Od leta 2009 je vodja glasbenega programa Kina Šiška. Je tudi soustanovitelj in eden od vodij MENT Ljubljana.

Michał Hajduk (Inštitut Adama Mickiewicza, PL)

 

Michał, strokovnjak za alternativno glasbo in jazz, je zasnoval in razvil strategijo za segment alternative glasbe ter sodeloval pri organizaciji številnih dogodkov in konferenc na Poljskem ter drugod po svetu. Aktivno deluje tudi na področju spodbujanja mednarodnih kulturnih izmenjav. Na različnih področjih glasbene industrije ima Michał pomembno vlogo kot organizator dogodkov in koncertov pod imenom “Don’t Panic We’re From Poland” na vodilnih svetovnih showcase festivalih in konferencah, kot so SXSW, CMJ, Culture Collide, The Great Escape, Liverpool Sound City, Reeperbahn Festival, C/O Pop, Eurosonic Noorderslag, Primavera Pro, Waves Vienna, Tallinn Music Week, Berlin Music Week, Jazzahead, WOMEX in Zandari Festa.

Mira Lu Kovacs (glasbenica, AT)

 

Mira Lu je pevka, kitaristka in kantavtorica, ki ustvarja in živi na Dunaju. Znana je predvsem po semi-akustičnem kantavtorskem/pop projektu Schmieds Puls (prejemniku nagrade FM4 leta 2016), s katerim je do zdaj izdala tri studijske albume. Začela je tudi intenzivno sodelovanje s priznanim jazz/elektro improbendom Kompost 3, poimenovano 5K HD; svoj prvi album “And To In A” so izdali lani, ko so tudi nastopili na MENTu. Mira Lu se posveča tudi drugim projektom v različnih žanrih. Poleg pisanja in skladanja je tudi kuratorka, jasno izraža svoj politična stališča in članica kulturnih odborov, npr. avstrijskega filmskega festivala Viennale ter lokalnih programov za podpiranje glasbe.

Natasha Padabed (More Zvukov Agency, DE)

 

Natasha je agentka, festivalska vodja programa in kuratorka glasbenih dogodkov, trenutno nastanjena v Berlinu. Dela kot programska vodja najstarejšega ruskega festivala sodobne glasbe Sergey Kuryokhin International (SKIF), eksperimentalnega elektronskega festivala Electro-Mechanica in festivala glasb sveta Ethomechanica v Sankt Peterburgu. Kmalu po selitvi na Nizozemsko leta 2000 je ustanovila agencijo More Zvukov, ki po Evropi in čez lužo bookira predvsem ruske izvajalce. Poleg tega dela tudi kot kuratorka ruskih glasbenih programov na tujem (Russian Days v HKW Berlin, Russian Beats showcase na festivalu Sónar Barcelona). Leta 2014 je bila ena od sedmih “samurajev” žirije WOMEX.

Nikola Jovanović (Kontra, RUNDA, RS)

 

Nikola je ustanovitelj srbske založbe in založniške hiše Kontra. Z več kot 15 leti izkušenj v glasbenem poslu je ena ključnih oseb v balkanski glasbeni industriji. Je ustanovitelj in nekdanji izvršni direktor Lampshade Media. Kot vodja komunikacij je zaposlen tudi na SAE Institute Beograd, kjer poučuje Glasbeni posel. Od 2009 do 2017 je bil menedžer talentov in glasbe pri MTV Adria. Organiziral je več kot 300 koncertov v Srbiji in okoliški regiji. Magistriral je iz oblikovanja zvoka in glasbene produkcije. Je tudi podpredsednik novoustanovljenega regionalnega združenja neodvisnih založb RUNDA.

Nina Dragičević (Mesto žensk/Musica Femina, Topografije zvoka, SI)

 

Nina je skladateljica, zvočna umetnica, pisateljica, umetniška vodja simpozijskega festivala Topografije zvoka (ŠKUC, Ljubljana) in programska sodelavka Mesta žensk, društva za promocijo žensk v kulturi (Ljubljana) v okviru evropskega projekta Musica Femina (2018–2020). Leta 2018 je prejela nagrado Vitezinja poezije po izboru tako žirije kot občinstva in priznanje Univerze v Ljubljani za izjemen študijski uspeh. Istega leta je bila s svojim zvočnim delom Parallellax tudi finalistka nagrad Palma Ars Acustica, ki jih podeljuje Evropska radiodifuzna zveza.

Nina Hudej (Pritličje, Warrego Valles, SI)

 

Nina je glasbenica, ki po samostojni plošči “Disclaimer Null” (2015) soustvarja in intenzivno raziskuje obvode klubske in eksperimentalne elektronske glasbe v projektu Warrego Valles z glasbenico NinoBelle. Njun prvenec “Botox” (2018) presega žanrske meje in vstopa na področje sodobnejših klubskih stilov. Leta 2018 je bila uvrščena na seznam glasbenikov evropske platforme SHAPE. Nina je tudi promotorka in kuratorka nišnih glasbenih dogodkov, na katerih so nastopili številni edinstveni ustvarjalci iščoče elektronike. Je programska vodja lezbičnega kluba Monokel in sooblikovalka kulturnega središča Pritličje, mentorica ter aktivistka za človekove pravice, kritična do mizoginije in cis- ter heteronormativnosti. Vse to, ne vedno v tem vrstnem redu in praviloma v več funkcijah hkrati.

Nis Bøgvad (Copenhagen Picture Music, DK)

 

Nis je s 27 leti izkušenj delal na vseh področjih glasbenega posla, med drugim kot večkrat platinastega avtorja skladb, glasbenika (EMI) in producenta do vodje A&R (EMI Music), kreativnega direktorja (Music Sales Group), izvršnega producenta na državni TV ter glasbenega nadzornika. Synchal je glasbo za več kot 150 reklam, TV nanizank in filmov. Svoje znanje je delil na A&R Worldwide/Musexpo L.A., Midem Cannes, Sync Summit Paris, Spot Festival Denmark, Les Arcs European Film Festival, Sync Summit Helsinki, Berklee Global Career Summit in številnih drugih. Poleg tega je tudi eden od ustanovnih članov Europe in Synch, ki prireja izobraževalne delavnice po celi Evropi.

Nuno Saraiva (Lusitanian, WHY Portugal, PT)

 

Nuno, ki ima več kot 20 let izkušenj v glasbeni industriji v Kanadi, VB in na Portugalskem, je delal v izdajateljstvu, za založbe, v menedžmentu izvajalcev in kot mednarodni projektni svetovalec. Je ustanovitelj in direktor Lusitanian Music Publishing, prvega portugalskega multipraktika te vrste na Portugalskem, ki podpisuje pogodbe s portugalskimi avtorji/skladatelji in izdaja mednarodne kataloge na Portugalskem. Nuno je tudi ustanovitelj lizbonskega podjetja SCL-Agency, ki se ukvarja z glasbenim menedžmentom in svetovanjem. Poleg tega je mednarodni svetovalec za izdajateljstvo pri Altafonte Music Publishing, madridskemu izdajatelju, dejavnemu v več južnoameriških državah in ZDA. Nuno je tudi ustanovitelj in predsednik portugalske zveze neodvisnih založb AMAEI, član upravnega odbora pri IMPALA in EMEE – European Music Exporters Exchange, ter izvršni direktor portugalske pisarne za izvoz glasbe WHY Portugal.

Paula Poštolková (Nova Cvernovka, Sharpe, SK)

 

Paula, izvirno filmarka, ki je v Bratislavi in Helsinkih študirala filmsko produkcijo, se je v glasbeno industrijo zaljubila leta 2011, ko je delala kot vodja odra na velikem slovaškem festivalu Pohoda. Od takrat je vpletena v večino dogodkov, festivalov in produkcij na slovaški neodvisni glasbeni sceni. Leta 2016 se je pridružila novoustanovljeni pobudi pisarne za izvažanje slovaške glasbe LALA in postala vodja produkcije novega slovaškega showcase festivala Sharpe. Festival poteka v kulturnem centru Nova Cvernovka, kjer Paula vodi oddelek za kulturni program.

Peter Åstedt (Live at Heart, Musichelp, SE)

 

Peter v glasbeni industriji dela že več kot 30 let. Svojo lastno založbo Dead Frog Records je lansiral leta 1990, ko je bil star 15 let. Svoj prvi mp3 je naložil leta 1995. Danes dela za Musichelp, krovno podjetje, ki pokriva več različnih glasbenih podjetij z založništvom, distribucijo, menedžmentom in nadzorništvom. Dela tudi kot višji svetovalec/mednarodni booker švedskega showcase festivala Live at Heart. Skladbe, s katerimi je delal, imajo samo na Spotifyju več kot milijardo predvajanj. Poleg tega piše tudi glasbeni blog http://www.musichelpblog.com.

Peter Baroš (SIGIC, SI)

 

Peter je generalni sekretar SIGIC – Slovenskega glasbenoinformacijskega centra, osrednje slovenske glasbenoinformacijske točke, ki skrbi za domačo in mednarodno promocijo slovenske glasbe in glasbenikov. Med letoma 2010 in 2014 je bil kot svetovalec za glasbo zaposlen na Ministrstvu za kulturo. Od leta 2018 je predsednik svetovne zveze glasbenoinformacijskih centrov IAMIC. Aktiven je tudi kot glasbenik, v zasedbah Zaklonišče prepeva in Malamor.

Raphael Pleschounig (Acoustic Lakeside, AT)

 

Raphael trdno verjame v diferenciacijo in pomen razmišljanja zunaj obstoječih okvirjev. Razočaran nad lokalno glasbeno sceno je kot glasbeni entuziast skupaj s skupino dobrih prijateljev leta 2006 zagnal festival Acoustic Lakeside. Od samega začetka je bil festival zastavljen kot enkratna in cenjena alternativa obstoječim tradicionalno zasnovanim festivalom, ki so takrat prevladovali na glasbenem trgu. Danes je festival vsako leto razprodan, še preden so najavljena prva imena. Prostovoljno ga organizira druščina približno 300 ideološko povezanih prijateljev, ki si delijo skupno vizijo in jo želijo ohraniti za prihodnje generacije. Ob prostovoljskem delu na festivalu se Raphael s približno 300 ustvarjalci profesionalno ukvarja z razvojem in krepitvijo mednarodnih znamk iz različnih industrij v dizajnerskem podjetju KISKA iz Salzburga.

Renato Horvath (Eastaste, Budapest Showcase Hub, HU)

 

Renato je soustanovitelj in vodja Eastaste.net, agencije za glasbeni marketing in sync. Je tudi soustanovitelj Budapest Showcase Huba (BuSH), pri katerem je odgovoren predvsem za konferenčni program in strateška partnerstva. Renato je tudi entuziast za glasbene video vsebine. Kot producent je delal za BalconyTV v Tel Avivu in Budimpešti, trenutno pa sodeluje s kanalom Newkidsfromtheblock. Nedavno se je navdušeno podal tudi v zagonske vode z aplikacijo Banding, platformo za povezovanje glasbenih zasedb in izmenjavo koncertov po celem svetu. Na presečišču glasbene, filmske in oglaševalske industrije je aktiven od leta 2005.

Rod Jones (Idlewild, The Fruit Tree Foundation, UK)

 

Rod je ustanovni član, kitarist in pisec skladb škotskega benda Idlewild, ki je dejaven tudi kot glasbeni producent, lastnik studia in svetovalec ter zdravnik za duševno zdravje v glasbi. V zadnjih desetih letih je bil dejaven kot organizator in kurator glasbenih dogodkov za ozaveščanje o duševnem zdravju na Škotskem. Na tej osnovi je skupaj s škotsko glasbenico Emmo Pollock ustanovil fundacijo The Fruit Tree, ki je izdala album pesmi različnih škotskih glasbenikov z namenom promoviranja duševnega zdravja. Pred kratkim je razvil delavnico, v kateri s pomočjo pisanja skladb obravnava duševno zdravje in komunikacijo. Je član svetovalne skupine za zdravje glasbenikov pri Help Musicians UK. Leta 2016 je z nemškim mešalcem zvoka Krisom Pohlom ustanovil studio Post Electric v Edinburgu, kjer je trenutno zaposlen tudi kot glasbeni producent in pisec skladb.

Ross Miles (Scorched Asia, CN)

 

Ross je agent za booking, menedžer izvajalcev in glasbeni promotor pri Scorched Asia, poleg tega pa gonilna sila za Wooozy.cn in odrom Wooozy Dimension na festivalu Concrete & Grass Music. Poseduje več kot 12 let izkušenj s prve linije glasbenega podtalja po celem svetu, in več kot pol desetletja na Kitajskem. Tja se je preselil leta 2012 in Scorched Asia zgradil v eno najbolj vidnih imen v panazijskih turnejah ter menedžmentu. Njegove turneje so vključevale izvajalce, kot so Julia Holter, Tricky, Mumdance, Princess Nokia in Machinedrum – repertoar, ki obseg eklektičen nabor žanrov in slogov, vedno (vedno) pa dobro glasbo izvajalcev na vrhuncu svojih moči. Ross tudi zastopa vrsto vznemirljivih mladih kitajskih izvajalcev, vključno s klubskima pionirjema Howiejem Leejem in Scintii, nastajajoči zvok mlade Kitajske pa je popeljal na festivale in showcase po Evropi, VB in onkraj.

Sergey Saburov (Hyperboloid Records, RU)

 

Sergey je s Pixelordom in Acid Mafio soustanovitelj založbe Hyperboloid, ki izdaja spletne bas godbe producentov s celega sveta ter zakoličuje zvok tega trenutka. V Moskvi in drugih večjih ruskih mestih je znan kot organizator ter didžej. Kot dolgotrajni zagovornik grimea, garagea, jukea in drugih globokih zvrsti skrbi, da se zvok ohranja – tekom let in onkraj meja. S svojimi založbenimi kolegi je nastopal po EU, Kitajski, ZDA in Rusiji, Boiler Room pa ga je vključil v svoj nedavni dokumentarec “Future Shift” o ruski post-internet sceni.

Stefan Reichmann (Haldern Pop, DE)

 

Stefan je ustanovni član in glasbeni direktor festivala Haldern Pop, ki obsega tudi založbo, bar in hotel za izvajalce z dnevom premora, ujete med Parizom in Berlinom ali Amsterdamom in KölnKom. Festival organizira zadeve v dimenzijah, ki ustrezajo velikosti vasi, kjer se nahaja, ne pa bankirskim procentom.  Haldern Pop predstavlja gostoljuben prehod med mozaikom regionalnosti in večplastno mednarodnostjo. Izjemen in čuden, zato pa eksistencialen. Stefan verjame, da ima glasba možnost začarati, in to je tisto, kar nas povezuje. Poslušanje. Tiha revolucija.

Szabolcs Czeglédi (Bánkitó Fesztivál, HU)

 

Szabolcs Czeglédi je na madžarski glasbeni sceni dejaven kot festivalski booker, menedžer izvajalcev in predstavnik organizatorjev. Je booker festivala Bánkitó, ki ga obišče 4000 oseb na dan in ima močan vpliv na madžarski podtalni trg (glavni nastopajoči leta 2018: Suuns, Iceage, Acid Arab, Shigeto). Poleg tega organizira mednarodne turneje madžarskih bendov (Middlemist Red, Platon Karataev) in je predstavnik organizatorjev festivala Sziget ter podjetja Budapest Promoter.

Tanya Makarova (RUSH Initiative, RU)

 

Tanya je specialistka za odnose med izvajalci in industrijo pri RUSH Initiative (neprofitna nevladna organizacija za izvoz glasbe, ki promovira najbolj obetavne ruske glasbenike), direktorica konference festivala Moscow Music Week (od 2018) in svetovalka za glasbo pri STEREOTACTIC v Moskvi. Na Ruski državni univerzi za humanistiko je opravila specializacijo iz zgodovine. Delala je kot umetniška in programska vodja nekaterih najboljši ruskih elektronskih, alternativnih in sodobnih glasbenih prizorišč, kot so klub Solyanka (2013–2015), ЭМА (2015), Krugozor (2016), Superslet Festival (2014), Present Perfect Festival (2017, 2018) ter drugi.

Thomas Heher (Waves Vienna, AT)

 

Thomas je v kulturnem sektorju dejaven že od leta 1996. Kot svetovalec za glasbeno industrijo in trženje ter glasbeni in filmski kurator danes sodeluje s številnimi podjetji. Je avtor koncepta za glasbeni festival in konferenco Waves Vienna, kot vodja festivala pa je odgovoren tudi za program in trženje. Izkušnje je nabiral kot odgovorni urednik revije za pop kulturo TBA in kot soustanovitelj vsebinsko sorodne revije The Gap ter literarne revije Volltext. Nekaj časa je bil tudi vodja dunajske založbe P.A.M. Records, kjer je neprecenljive izkušnje nabral na področju promocije in organizacije koncertov, javnih branj ter filmskih projekcij.      

Tisa Frelih (Nevrološka klinika, UKC Ljubljana, SI)

 

Tisa je avdioinženirka, psihologinja in nevroznanstvenica. Pri 12  letih je sklenila, da bo delo v glasbeni industriji postalo obvezen del njenega življenja. Tekom srednje šole je pobegnila v Kanado in tam odkrila ljubezen do oblikovanja zvoka – delo, ki optimalno združuje in izziva tako umetniške kot tehnološke veščine. Med uspešnim vandranjem skozi glasbeno kariero v vlogi avdioinženirke v družbi priznanih imen, kot so Siddharta, Laibach in Juno Reactor, je njena nepoboljšljiva zvedavost trčila v fenomen sinestezije. Odkrivanje skrivnosti človekovega uma in diploma sta postala nujen naslednji korak. Glasbe dandanes ne pušča za sabo, psihologija pa ji predstavlja mešanico znanosti in umetnosti, ki ju je možno producirati v neomejeno paleto žanrov, od klasike do jazza, metala in rokenrola.

Tomek Waśko (Go Ahead, Spring Break, PL)

 

Tomek v glasbenem poslu dela od leta 2008. Je vodja trženja pri Go Ahead, eni največjih koncertnih agencij na Poljskem, poleg tega pa ustanovitelj in promotor festivala Enea Spring Break, najpomembnejšega showcasea v državi.

Tony Duckworth ([PIAS] Poland and Eastern Europe, PL)

 

Tony je glasbeni profesionalec že od leta 1981, delal pa je na različnih področjih industrije – glasbena distribucija, prodaja in trženje, digitalna glasba, vodenje založbe, itd. Leta 2004 se je preselil na Poljsko, kjer je ustanovil svoje podjetje za prodajo, trženje, PR in distribucijo. Leta 2009 je združil sile z Mystic Production, vodilnim distributerjem neodvisne glasbe na Poljskem. Leta 2015 je bil imenovan za generalnega direktorja [PIAS] Poland and Eastern Europe, kjer je zadolžen za založništvo in distribucijo na 12 ozemljih. Varšavska pisarna nudi storitve založbam, kot so Play It Again Sam, Harmonia Mundi, Jazz Village, World Village, Bella Union, Sub Pop, Secretly Canadian, Mute, Partisan, Heavenly in Transgressive, če omenimo le nekatere. [PIAS] Poland and Eastern Europe ima tudi lastno založniško dejavnost, prek katere izdaja poljske izvajalce, kot so Brodka, BOKKA in Tęskno.

Urszula Andruszko (Radio Wroclaw Kultura, Firlej, PL)

 

Urszula je novinarka pri radiu Wroclaw Kultura od leta 2015, kjer vodi oddaje o glasbah sveta in neodvisni glasbeni sceni. Od leta 2017 sodeluje s Centrom umetniških dejavnosti “Firlej” v Vroclavu in razvija mednarodne sodelovalne kulturne projekte (npr. Polish Jazz 1918–2018). Sodelovala je z radiem Academic LUZ v Vroclavu, festivalom Asymmetry (2012–2013) in festivalom Brave (od 2008). Diplomirala je iz psihologije in evropske diplomacije na Univerzi v Vroclavu. V 2016 in 2017 je sodelovala v programu EVS, kjer je kot prostovoljka pri fundaciji Wings of Hope v Sarajevu delala v sklopu projekta “Ozaveščanje o potrebah prikrajšanih članov povojne družbe”. Pri delu in raziskavah se osredotoča na travmatsko psihologijo, umetnostno terapijo, neodvisne kulturne centre, razvoj kulture na osnovni ravni, in kulturo kot sredstvo družbenih sprememb.

Wesley T. A’Harrah (Music Ally, UK)

 

Wesley je odgovoren za razvoj in izvedbo Music Allyjevega urjenja na svetovni ravni za stranke, ki vključujejo vse glavne založbe, številne izdajatelje, neodvisne založbe, kot sta Beggars Group in Domino, blagovne znamke, kot sta Red Bull in Spotify, Facebook ter druge organizacije in agencije s področij medijev ter zabavne industrije. Music Ally urjenje se osredotoča na poudarjanje najboljših digitalnih orodij in industrijskih trendov, s tem pa pomaga podjetjem pri stalnem razvoju najboljših strategij. Wesley prispeva k poročilom Music Ally Sandbox na področjih spletnih orodij za trženje, trendov in priložnosti, poleg tega pa je ustanovitelj več zagonskih podjetij s področij izdajateljstva in trženja z vplivniki.

Xiaodong Shen (Mentha & Partners, FR)

 

Xiaodong, trenutno bivajoč v Parizu, je v svet glasbenega posla vstopil tako, da je v Evropo pripeljal nove in vznemirljive kitajske izvajalce (Re-Tros, Duck Fight Goose …). Nato je lansiral svojo agencijo za turneje Mentha & Partners, ki mednarodnim izvajalcem nudi zastopništvo v Aziji. Z več kot sto koncerti na leto na glavnih glasbenih festivalih in priznanih prizoriščih ter klubih po vsej Aziji njegova agencija zdaj skrbi za azijske nastope več kot 20 izvajalcev. Kot promotor v celinski Kitajski je tam organiziral tudi več turnej, vključno z razprodano turnejo brooklynskega indie rock benda Beach Fossils. Poleg izkušenj v zvezi s koncertnimi turnejami in produkcijo je vpleten tudi v French Miracle Tour, nov projekt, ki sveže in mlade francoske izvajalce pripelje v Azijo.