Follow us:
FB / TW / IG
Konferenca

NA SPLETU

7. 6. 2021, 17:00 @ SPLET
Artist’s Business Campus Course @ MENT 2021: Disrupcije, inovacije, ti
več spodaj

8. 6. 2021, @ SPLET
IMPALA Campus @ MENT 2021
več spodaj

V ŽIVO

9. 6. 2021 @ MESTNI MUZEJ LJUBLJANA

Na delavnice je potrebna posamezna prijava (linki pod opisi), na konferenco (14:00 – 18:00) pa enotna prijava na linku – KLIK.
Na vse delavnice in okrogle mize je letos vstop prost.

 

Delavnica: Optimizacija streaming platform za glasbenike

10.00 @ Mestni muzej Ljubljana – dvorana

Vodi: Ira Kolbezen (Glitterbeat Records)

Distribucija svojih pesmi na spletne platforme je šele prvi korak na poti do poslušalcev. Slednje ponujajo številne možnosti za promocijo glasbe novemu občinstvu, večanje popularnosti in na koncu verige tudi samih prihodkov. Na delavnici bomo spoznali, kako se ureja profile bendov na platformah Spotify, Deezer in Apple Music, kako delujejo algoritmi in playliste, skrivnosti platforme YouTube, posebnosti ‘direct-to-fan’ platform, kot je Bandcamp, kako brati statistiko in kako se pripraviti za spopad s streaming platformami.

Nujna je predhodna prijava. Število mest je omejeno.

 

Predavanje: Ustvarjanje vsebin na spletnih omrežjih – #ContentIsKing

12.00 @ Mestni muzej Ljubljana – dvorana

Vodi: Dominika Maša Kozar (Kino Šiška, MENT, KAPA Records)

Življenje brez družbenih omrežij se danes zdi skoraj nemogoče. V zadnjih letih se z večanjem popularnosti spletnega oglaševanja konkurenca širi in vidnost oža. Ne prehitevajte torej! Najprej vsebina, potem oglaševanje. Kako izstopiti iz poplave vsebin, (p)ostati zanimiv in z objavljanjem ne najedati svojim sledilcem? Obravnavali bomo pojavnost spletne identitete v povezavi z ustvarjanjem vsebin: od raziskave, organizacije, kontinuitete in pristnosti do zveste baze sledilcev.

Nujna je predhodna prijava. Število mest je omejeno.

 

Delavnica: Oglaševanje na družbenih omrežjih za glasbenike

13.30 @ Mestni muzej Ljubljana – dvorana

Vodi: Tilen Ločniškar

Načrtujete izid novega videospota ali albuma in želite optimizirati njegovo promocijo na družbenih omrežjih? Na delavnici bo Tilen predstavil osnove digitalnega marketinga in s praktičnimi primeri pokazal, kako poiskati ustrezno ciljno občinstvo in učinkovit medijski zakup na platformah Facebook, Instagram in YouTube. Pregledali bomo razlike med sponzoriranimi objavami in naprednim oglaševanjem ter se sprehodili skozi tehnično postavitev oglaševalske kampanje.

Nujna je predhodna prijava. Število mest je omejeno.

 

Dolga miza MUSIC Slovenia: Javna razprava o strategiji za izvoz slovenske glasbe

14.00 @ Mestni muzej Ljubljana – dvorišče

Vodi: Peter Baroš (SIGIC, Music Slovenia)

V formatu dolge mize, ki k sodelovanju v razpravi vabi vse prisotne, želimo premisliti in predebatirati številne možnosti, ki zadevajo izvoz slovenske glasbe, v smeri njene večje vidnosti in vrednosti v mednarodnem merilu. Koronakriza, ki je ohromila vse mednarodne povezave, odpira nova vprašanja. Naj se izvoz osredotoča na podporo koncertnih turnej slovenskih zasedb? Ali morda raje na digitalno distribucijo glasbe, ki trenutno edina dosega pozitivne trende ustvarjanja prihodkov? Ali morda kaj tretjega? Dolgo mizo bo moderiral Peter, med panelisti pa bo celotna publika. Prisedite in spregovorite.

 

Monetizacija YouTuba in streaming platform v Sloveniji

15.30 @ Mestni muzej Ljubljana – dvorišče

Vodi: Miran Rusjan (Moonlee Records, MENT)
Govorijo: Darjo Rot (NIKA), Marko Kocjan – Emkej (glasbenik, Streamarnica), Urša Chitrakar (odvetnica), Aleš Kozina (SAZAS)

Na globalnem glasbenem trgu v zadnjem desetletju prihodki iz streaming platform (Spotify, YouTube…) strmo rastejo. Lani so predstavljali že preko 60% vseh prihodkov diskografske industrije. Kaj pa v Sloveniji? Zaradi trenutno veljavne zakonodaje velik del digitalnih prihodkov “ostaja” pri spletnih velikanih, saj jih v praksi domači avtorji in imetniki avtorskih pravic ne morejo “črpati”. Preverili bomo, kje so ovire in kakšne so možne rešitve iz nastale situacije.

 

Nove dimenzije živega

17.00 @ Mestni muzej Ljubljana – dvorišče

Vodi: Meta Česnik (TV Slovenija)
Govorijo: Tadej Košir (glasbenik), Blaž Gregorin (Tretji oder), Maša Pavoković, Ula Furlan

Z razmahom pandemije koronavirusa in posledično odsotnostjo koncertnih dogodkov na globalni ravni so dobili zagon tudi spletni prenosi koncertov (‘live streaming’), ki ponujajo nadomestno in drugačno izkušnjo koncertnega nastopa. Kakšno je doživetje nastopajočih in gledalcev/poslušalcev? Kakšne so izkušnje in vtisi organizatorjev? Koliko je uporabnik pripravljen odšteti za spletni prenos koncerta ter kakšna je računica tovrstnih dogodkov? Katere so prednosti in slabosti? In nenazadnje, kakšna je prihodnost ‘live stream’ formata v prihodnosti brez korone? To in še veliko več o novih oblikah “živih” koncertov.

NA SPLETU

Artist’s Business Campus Course @ MENT 2021: Disrupcije, inovacije, ti
ponedeljek, 7. junij 2021, 17.00 – na spletu

Razprava, ki jo v sodelovanju s festivalom MENT pripravlja IMMF (Mednarodni forum glasbenih menedžerjev), je prva v sklopu treh debat z naslovom “Disrupcije, inovacije, ti”. Vsaka je namenjena opolnomočenju glasbenikov in glasbenih managerjev – govorili bomo o skrbi za svoje duševno zdravje in nujnosti izobraževanja ter nabiranja veščin, o izstopanju glasbenikov na prenatrpanem trgu s pomočjo inovacij ter o tem, kako so disrupcije del ustvarjalnega procesa, ki umetnikom odpira možnosti za podajanje svojih zgodb in grajenje svoje skupnosti.

Spletna razprava, brezplačen dostop. Debata poteka v angleščini.

IMMF pripravlja izobraževalni program Artist’s Business Campus, ki je namenjen usposabljanju samostojnih glasbenikov in glasbenih menedžerjev. Izbrani udeleženci bodo imeli priložnost sodelovati v 12 izobraževalnih modulih (od junija do novembra 2021) in na zaključnem srečanju, namenjenemu izmenjavi povratnih informacij in vtisov. Moduli so mešanica vnaprej posnetih predavanj (vsako sredo) in spletnih vsebin na zahtevo (na voljo za en teden).

 

Artist’s Business Campus poteka v angleščini.

Število prostih mest za izobraževalni program je omejeno.

Za sodelovanje so nujne prijave. Udeležence bo izbral IMMF.

Rok za prijavo: petek, 22. maj 2021, 17.00

Več informacij.

 

IMPALA Campus @ MENT 2021

Torek, 8. junij 2021 – na spletu

IMPALA Campus je poslovno usmerjen program usposabljanja za profesionalne glasbenike in glasbenike, ki izdajajo v samozaložbi, ki so na začetku ali križišču svoje kariere. Udeleženci bodo s strani strokovnjakov iz glasbene industrije deležni kvalitetnega usposabljanja na ključnih področjih glasbene industrije. Glavni cilj usposabljanja je pomagati mladim evropskim glasbenikom in glasbenim strokovnjakom pri pridobivanju poslovnih veščin in znanj, ki jim bodo služila pri utrjevanju svojega položaja in napredovanju v glasbenem sektorju. IMPALA Campus prinaša štiri celodnevne delavnice v partnerstvu z vodilnimi evropskimi glasbenimi konferencami spomladi in poleti 2021.

Zaključna spletna delavnica IMPALA Campus bo potekala v torek, 8. junija, v partnerstvu s festivalom MENT. Strokovnjaki iz glasbene industrije bodo desetim izbranim udeležencem predstavili sledeče teme: Pregled ekosistema glasbene industrije, avtorske in sorodne pravice, razumevanje podatkovnih baz, dostop do financiranja, digitalno trženje. Udeležba na delavnici je brezplačna. Na podlagi različnih kriterijev, vključno z aktivnostjo na samih delavnicah, bosta dva udeleženca izbrana za nadaljnje mentorstvo.

 

Delavnica poteka v angleščini.

Za sodelovanje so nujne prijave. Udeležence bo izbrala IMPALA.

Rok za prijavo: nedelja, 24. maj 2021, do polnoči

Več informacij.

e-remove

MENT Playlist


Deezer
A1 Xplore Music

Youtube